2009. augusztus 11., kedd

U2 koncert Zágrábban

Ez a koncert magasan felülmúlta a várakozásaimat. Siddel és Trunkos Andrással utaztunk le most vasárnap a U2 zágrábi koncertjére. Teltházas stadionban játszottak. Ha jól tudom annyi jegy fogyott, hogy két koncertet is adtak. Az előzenekar a The Hours és a Snow Patrol volt.

A U2-t mindig is kedveltem, de azért azt nem gondoltam volna, hogy élőben ennyire hatalmasat szólnak. Nagyon rockzene volt és nagyon izgalmas, plasztikus, sokoldalú és élvezhető bulit csaptak kb 40-50 ezer embernek. Bevallom őszintén, hogy eddig nem ilyen volt a benyomásom a U2-ról. Rég nem láttam ilyen jó, profi nagy koncertet.
Sajnos fényképezőgepet nem vittünk, ezért mobiltelefonnal próbáltam fotózni. Íme egy pár kép:

befelé igyekszünk a jegyellenőrzésnél
A színpad középen volt. Teljes körben körülvette a közönség. Hidak vezettek egy külső kifutóra, amit a közönség között állítottak fel és gyűrű alakban fogta körül a színpadot. Ez itt sajnos pont nem látszik. :)
Az előzenekarok még világosban játszottak.
Sötétedésre lassan teljesen megtelt a stadion
A színpad közepén fent egy körben jól látható ledfalon mutatták a koncertet és a látványelemeket. Ezt a ledfalat aztán időnként harmónika szerűen a földig leeresztették.
Sajnos nem csináltam több képet. Elvette a kedvem a mobiltelefonos kameraminőség. Node a kirándulást nem bántuk meg. Nagyon jól éreztük magunkat.